Naar de inhoud.

Daadkrachtige PA/Office Manager, regio Noordwest

Profiel

Daadkrachtige PA/Office Manager, regio Noordwest

Haal jij het beste uit jezelf naar boven en loop je net nog even een stapje harder voor je managers dan ze eigenlijk van je vragen? Onze Partner zoekt een daadkrachtige PA / Office Manager die optimale ondersteuning kan bieden en uit zichzelf nog een stapje verder wil gaan dan de managers van onze Partner wensen.

Van knelpunten oplossen, het kantoor runnen tot reizen boeken, hier word jij echt helemaal vrolijk van en dit geeft je veel energie. Net als waar onze Partner voor staat: het beste uit de organisatie halen, maar ook de beste voor hun klanten zijn. Woon jij in de omgeving van Mijdrecht, Amsterdam, Almere, Hilversum, Uithoorn, Haarlem, Beverwijk, Hoofddorp, Castricum, Badhoevedorp, Zwanenburg, Zandvoort, Heemstede of Amstelveen? Ben jij op korte termijn beschikbaar? Uiteraard heb jij minimaal 3 tot 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie. Mail jouw CV dan naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 22.

Functie Omschrijving

Je ontzorgt de managers waar je voor komt te werken. Voorbeelden: Het dagelijks afhandelen van de correspondentie, zorgen dat de managers op tijd op hun afspraak zijn die jij zelf hebt ingepland in hun agenda. Omdat jij de juiste voorbereidingen treft voor bijvoorbeeld de klantgesprekken en jij contact onderhoudt met externe partijen ontlast jij de managers. Het regelmatig boeken van (inter)nationale reizen behoort ook tot jouw werkzaamheden. Kortom een belangrijke rol is voor jou weggelegd om samen met het team  'de business' te laten groeien zoals het momenteel doet. Je draagt, samen met je collega's, bij aan het reilen en zeilen van the office, zoals voorraad beheer, ad-hoc administratieve zaken en eigenlijk alles wat op jouw pad komt, Dit is een zeer leuke veelzijdig functie voor een zorgvuldige, integere en gedreven Ondersteuner / Office Manager.

Vereisten

Je krijgt:
Leuke ambitieuze collega's bij een snelgroeiend bedrijf, veel zelfstandigheid plus alle tools om het kantoor te runnen.

Je neemt mee:
Een HBO diploma (MER/ OM / DS / AD / TIO) met minimaal 3 tot 5 jaar relevante werkervaring in vergelijkbare functie, je flexibiliteit en besluitvaardigheid, jouw goede kennis van de Nederlandse- en Engelse taal in woord en schrift en je gezonde dosis humor. Als je kennis en ervaring hebt van Google Drive en Docs, en van Apple heb je zeker een streepje voor.  

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur jouw CV naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 22!


Solliciteer direct

  • Datum: 17-05-2019
  • Opleiding: HBO MA / DS / OM/ AD /MER / TIO
  • Branche: Zakelijke dienstverlening internationaal
  • Werkweek: 40 uur
  • Vacature Per: 03-06-2019
  • Werkervaring: assistant prof

Stuur Door

Stuur Door