Naar de inhoud.

Allround Assistant die kickt op digital, regio Noordwest

Profiel

Allround Assistant die kickt op digital, regio Noordwest

Voor één van onze internationale Partners actief in de zakelijke dienstverlening regio Noordwest Nederland zijn wij op korte termijn op zoek naar een Management Assistant, die met een grote glimlach op het gezicht drie managers en een director volledig helpt ontzorgen. Het gaat om een fulltime functie die bij goed functioneren uitloopt in een vaste aanstelling bij onze Partner. Onze ideale kandidaat komt uit de omgeving van Amstelveen, Purmerend, Hoofddorp, Zaandam, Haarlem, Aalsmeer of Almere. Ben jij dé duizendpoot, met talent uiteraard, die wij zoeken? Mail dan jouw CV met een sprankelende motivatie waarom onze Partner voor jou moet kiezen naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 22.

Functie Omschrijving

Werk jij graag in een zakelijke omgeving? Samenwerken doe jij het liefst met  creatives, technologists en developers? Zijn sleutelwoorden voor jouw ideale baan organiseren, plannen, faciliteren, creativiteit en diversiteit? Dan is deze baan echt iets voor jou!

Je komt te werken op een internationale en dynamische afdeling waar een informele en creatieve sfeer hangt. Het jonge en diverse team bestaat uit designers, creatives, technologists, en developers. Samen met de afdelingen in Frankfurt, Brussel & Zürich vormt men één team dat zich focust op digitale vraagstukken en toekomstgerichte oplossingen voor klanten.

Als Management Assistant ondersteun je drie Senior Managers en één Director in hun dagelijkse werkzaamheden. Je houdt de mailbox(en) nauwkeurig bij en pakt proactief zaken op. Je bewaakt de voortgang van afspraken. Je boekt reizen, organiseert agenda’s en ondersteunt bij de organisatie van (team)events en workshops. Je plant en bereidt meetings voor, je verzamelt agendastukken en zorgt voor de verspreiding ervan. Ook onderhoud je goed contact met verschillelende ondersteunende afdelingen, denk bijvoorbeeld aan Facility en ITS.

In december/januari zal deze afdeling verhuizen naar een spiksplinternieuwe state-of-the-art (en dus voorzien van de nieuwste technologische snufjes) afdeling. Zonder problemen stap jij dan in de rol als “host(ess)” van deze nieuwe afdeling. Jij zorgt voor een prettig ontvangst en verblijf van alle bezoekers. Hierbij voel je je ook verantwoordelijk voor de werkvloer en vind je het niet erg om je nieuwe collega’s aan te sporen om de afdeling “neat & clean” te houden. Je kan immers trots zijn op deze werkplek en dat houd je dan ook graag zo. 

Bij onze Partner werk je met veel klanten, inspirerende collega’s en is er aandacht voor jouw groei, flexibel werken en leven. Onze Partner garandeert jou een afwisselende baan in een prettige en collegiale sfeer en bied je veel mogelijkheden om (door) te groeien, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk. 

Kortom wij zijn op zoek naar een duizendpoot die het visitekaartje wil zijn van deze dynamische afdeling. De regeltante die energie krijgt van alles rondom "digital", inovatieve ideeen en creativiteit. Interesse? Mail jouw CV naar A2@Assistant2.nl  

Vereisten

  •  Je hebt een afgeronde MBO 4 of HBO opleiding in de richting van Directiesecretaresse / Management Assistant of Office Manager
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare en relevante ervaring als Management Assistant in een dynamische, internationale omgeving
  • De Office-pakketten Word, Excel en PowerPoint hebben geen geheimen voor jou. Kennis van Mac OS X is een pré
  • De Nederlandse en Engelse taal beheers jij uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent resultaatgericht, werkt graag in een team, maar kunt ook zelfstandig aan de slag
  • Je bent proactief, stressbestendig en organisatorisch aangelegd
  • Je wilt graag (minimaal) 32 uur per week werken en bent erg flexibel in je dienstverlening
  • Je krijgt energie van alles rondom “digital”, innovatieve ideeën en creativiteit

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Spice your career, Timemanagement, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 22! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 26-10-2018
  • Opleiding: MBO4/HBO DS / MA of OM
  • Branche: Zakelijke dienstverlening
  • Werkweek: 32 uur
  • Vacature Per: 12-11-2018
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door