Naar de inhoud.

Office Manager/ Management Assistant, regio Noordwest - VERVULD

Profiel

Office Manager/ Management Assistant, regio Noordwest - VERVULD

Voor één van onze Partners actief in de bemiddelingsbranche op executive niveau in de regio Noordwest-Nederland, waar onder andere Zaandam, IJmuiden, Haarlem, Badhoevedorp, Amsterdam, Hoofddorp, Aalsmeer, Amstelveen en Ouderkerk aan de Amstel toe behoren, zijn wij op zoek naar een enthousiaste Office Manager. Het gaat om een fulltime (40 uur per week) job die bij gebleken geschiktheid uit kan lopen in een vaste aanstelling bij onze Partner. Ben jij dé naald in de hooiberg die wij zoeken? Mail dan jouw CV met een knetterend goede motivatie waarom onze Partner voor jou moet kiezen naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 22.

Functie Omschrijving

Als Office Manager ondersteun je samen met een collega, 12 adviseurs bij hun dagelijkse werkzaamheden. Je plant afspraken in, beheert hun agenda’s en ontvangt het bezoek. Je beantwoordt de telefoon, houdt het CRM systeem up-to-date, beheert de website en helpt bij het organiseren van teammeetings en bijeenkomsten. Verder ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van de contacten met de leveranciers en beheer je de voorraad. Vanzelfsprekend pak je ook alle andere voorkomende werkzaamheden op! Gevraagd en ongevraagd. In deze functie ben je een echte Spin in het web in een leuk en dynamisch team.

Vereisten

• Minimaal afgeronde MBO+ opleiding
• Aantal jaren ervaring als Office Manager
• Proactieve houding in uiteenlopende situaties, je hebt een dienstverlenende instelling en kan dealen met stressvolle situaties
• Goed kunnen omgaan met verschillende persoonlijkheden en kunnen ‘levellen’ met mensen
• Je bent in staat snel te schakelen en je werkt georganiseerd en gestructureerd
• Uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
• Enige werkervaring binnen bemiddelingsbranche is een pre
• Ervaring met diverse geautomatiseerde systemen en programma’s zoals Word, Excel, PowerPoint

Arbeidsvoorwaarden

Jouw salaris is goed en de overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeidsovereenkomst voor de periode dat jij via Assistant2 bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Bovendien bieden wij jou bij de start van onze samenwerking direct een op jouw lijf geschreven Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt zoals Timemanagement, Assertiviteit, Presenteren met zelfvertrouwen en Creatief schrijven van overtuigende teksten.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen.
Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail, uiteraard met een goede motivatie waar wij heel erg gedreven van worden, samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl. Uiteraard kun je ons ook telefonisch bereiken via: 088 022 23 22. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 18-10-2018
  • Opleiding: MBO4/HBO
  • Branche: Zakelijke dienstverlening / Internationaal
  • Werkweek: 40 uur
  • Vacature Per: 19-11-2018
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door