Naar de inhoud.

Nauwkeurige HR Support Assistant, regio Zuidwest

Profiel

Nauwkeurige HR Support Assistant, regio Zuidwest

Voor één van onze internationale Partners in regio Zuidwest-Nederland zijn wij per direct op zoek naar een HR Support Assistant die houdt van een uitdaging. Het gaat om een fulltime (40 uur per week) job die bij gebleken geschiktheid uit kan lopen in een vaste aanstelling bij onze Partner. Onze teamspeler komt uit de omgeving van Barendrecht, Rotterdam, Papendrecht, Zwijndrecht, Schiedam, Dordrecht, Henrik-Ido-Ambacht, Spijkenisse, Rhoon of Capelle a/d IJssel. Ben jij dé proactieve Ondersteuner die speelt met Excel en wil je werken in een dynamische, internationale en uitdagende omgeving? Mail dan jouw CV en motivatie naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 11.

Functie Omschrijving

Samen met onze Partner zijn wij op zoek naar een nauwkeurige HR Support Assistant die het HR Shared Services-team van onze Partner met enthousiasme en passie wil ondersteunen. Als HR Alleskunner geef je onder andere ondersteuning bij het opstellen van HR-rapportages en alle vergoedingen en tijdsregistratie van werknemers. Je werkt in nauwe samenwerking met collega's binnen de afdeling, internationale collega's, maar ook met collega's van Finance en salarisadministratie. De functie is veelzijdig en nieuw binnen de afdeling en zal met de tijd meer gestalte krijgen. Je bent handig met Excel en kunt dit in de praktijk goed toepassen. Je bent proactief, hands-on en hanteert een "can do" mentaliteit?

Reageer snel als jij jezelf in het profiel herkent. A2@Assistant2.nl

Vereisten

• Jij hebt een HR of DS/OM gerelateerde MBO/HBO opleiding afgerond
• Jij hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
• Jij hebt uitstekende MS Office skills en dan vooral sterke Excel vaardigheden met pivot tables
• Jij bent nauwkeurig en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
• Jij beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend
• Jij bent administratief goed onderlegd
• Jij kunt goed multitasken en bent een echt organisatietalent
• Jij bent flexibel en proactief
• Kennis van AFAS en/of loonprocessen heeft een voorkeur

En je bent een echte mensen-mens! Eigenlijk de belangrijkste eigenschap waarover je dient te beschikken!

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris is goed en de overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeidsovereenkomst voor de periode dat jij via Assistant2 bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Bovendien bieden wij jou bij de start van onze samenwerking direct een op jouw lijf geschreven Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt zoals Timemanagement, Assertiviteit, Presenteren met zelfvertrouwen en Creatief schrijven van overtuigende teksten.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2
plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website:www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail, uiteraard met een goede motivatie waar wij heel erg enthousiast van worden, samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl. Uiteraard kun je ons ook telefonisch bereiken via: 088 022 23 11. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 11-10-2018
  • Opleiding: MBO/HBO DS / OM /MA /HR of MER
  • Branche: Internationaal
  • Werkweek: 40 uur
  • Vacature Per: 15-10-2018
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door