Naar de inhoud.

Management Assistant / Talent, regio Midden-Nederland - NIEUW Utrecht

Profiel

Management Assistant / Talent, regio Midden-Nederland - NIEUW

Voor één van onze internationale Partners actief in de zakelijke dienstverlening regio Midden-Nederland zijn wij op korte termijn op zoek naar een Management Assistant, een echt talent, die al zingend het managementteam volledig helpt ontzorgen. Het gaat om een fulltime functie die bij goed functioneren uitloopt in een vaste aanstelling bij onze Partner. Onze ideale kandidaat komt uit de omgeving van Nieuwegein, Maarssen, Houten en Utrecht. Ben jij dé zanger met talent die wij zoeken? Mail dan jouw CV met een sprankelende motivatie waarom onze Partner voor jou moet kiezen naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 44.

Functie Omschrijving

Samen met onze Partner met een kantoor in Utrecht zijn wij op korte termijn op zoek naar een Management Assistant die graag de Managers, Directors en Senior Managers wil helpen te ontzorgen. Je beheert de agenda's, plant afspraken, meetings en events en bewaakt deze. Je hebt veel -internationale- contacten met zowel externe als interne klanten en collega's. Door jouw inbreng zorg je er mede voor dat je tijdig alle benodigde documenten en informatie ontvangt en kunt verspreiden naar alle belanghebbenden. Je werkt nauw samen met jouw collega Management Assistants binnen de business unit (BU). Uiteraard behoren ook administratieve werkzaamheden tot jouw uitgebreide takenpakket. Door jouw enthousiaste en positieve instelling draag je bij aan de professionele en dynamische uitstraling van de BU. 

Wil je ook onderdeel zijn van een dynamische internationale organisatie? Voldoet de functie omschrijving aan jouw doelstelling? Stuur dan je CV naar A2@Assistant2.nl.

Vereisten

• Je bent in het bezit van een MBO/HBO diploma MA / DS
• Je hebt ongeveer 1 jaar stage / werkervaring in jouw vakgebied
• Je hebt goed kennis van de Office-pakketten
• Je bent een echte aanpakker, geordend, resultaatgericht, assertief en positief ingesteld
• Je bent flexibel, integer, stressbestendig en je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit
• Je kunt zowel goed zelfstandig werken als met het team de klus klaren
• Je bent een echte dienstverlener en kijkt verder dan de neus lang is
• Je bent goed in het Nederlands en het Engels in zowel woord als geschrift

Voldoe je aan de bovenstaande eisen? Wil jij doorgroeien en je begeleidt door een team van professionals doorontwikkelen? Stuur dan je CV naar A2@Assistant2.nl.

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeidsovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en Assistant2, over de voortgang
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vast contract bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit, Social Media, Corporate Governance en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen.
Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een sprankelende motivatie waarvan wij op het puntje van onze stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 44! Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 10-10-2018
  • Opleiding: MBO/HBO Management Assistant
  • Branche: Zakelijke dienstverlening / Internationaal
  • Werkweek: 40 uur
  • Vacature Per: 01-11-2018
  • Werkervaring: talent

Stuur Door

Stuur Door