Naar de inhoud.

Junior Office Manager / Aanstormend Talent, regio Midden, Middenoost, Middennoord - NIEUW

Profiel

Junior Office Manager / Aanstormend Talent, regio Midden, Middenoost, Middennoord - NIEUW

Voor één van onze Partners actief in de zakelijke dienstverlening regio Midden-Nederland zijn wij op korte termijn op zoek naar een Assistant Office Manager, een aanstormend talent, die samen met de Office Manager vrolijk de adviseurs volledig helpt ontzorgen. Het gaat om een part time functie (24 uur, waarvan in ieder geval op maandag aan het werk, overige uren in overleg) van 17 december 2018 t/m 31 maart 2019. Onze ideale kandidaat komt uit de omgeving van Nieuwegein, Maarssen, Houten, Amersfoort, Zwolle, Apeldoorn of Utrecht. Ben jij dé vrolijke starter met talent die wij zoeken? Mail dan jouw CV met een sprankelende motivatie waarom onze Partner voor jou moet kiezen naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 44.

Functie Omschrijving

 Als Assistant van de Office Manager voer je veel taken zelfstandig uit, maar ben je uiteraard ook deel van het team. Je kunt snel schakelen en krijgt energie van diversiteit. Je bent, naast de Office Manager het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe partijen. Je ondersteunt de directie en medewerkers van A – Z in de uitvoering van taken. Ook bewaak je de voortgang van diverse processen. Je communiceert met veel verschillende partijen en bent in staat dit op verschillende niveaus met de juiste toon te doen. Omdat je soms met vertrouwelijke informatie werkt, verwachten we dat je in staat bent daarmee zorgvuldig om te gaan. Je houdt van efficiëntie en doet daarom voorstellen voor het verbeteren van werkprocessen. Daarnaast voer je de financiële administratie uit.


Van onze Junior Office Manager verwachten wij het volgende: 

  • Complex agendabeheer (zowel in- als extern)
  • Telefoongesprekken afhandelen en mailbox bijhouden
  • Post verwerken
  • Gastvrouw bij afspraken op locatie
  • Projectondersteuning
  • onderhouden van de website en andere social media
  • Controleren en monitoren uren invoer en declarabiliteit medewerkers
  • Voortgang bewaken acquisitietrajecten
  • Informatiemanagement: document en versiebeheer
  • Declaraties verwerken
  • Facturering
  • Inkoop kantoorartikelen en lunch
  • Sleutelbeheer

Vereisten

  • Een afgeronde opleiding op hbo-niveau;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als Management Assistant en/of een vergelijkbare functie
  • Je kunt goed overweg met Outlook en Exact Online
  • Je bent communicatief sterk
  • Je neemt initiatief en handelt proactief
  • Je bent servicegericht, gastvrij en representatief
  • Je bent een talent die graag de fijne kneepjes van het vak wil leren van een Office Manager
  • Pré: communicatie/marketing kennis

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Spice your Career, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 44! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 08-11-2018
  • Opleiding: HBO
  • Branche: Zakelijke dienstverlening
  • Werkweek: 24 uur, in ieder geval op maandag, 8 uur, overige dagen(2) in overleg
  • Vacature Per: 17-12-2018
  • Werkervaring: talent assistant

Stuur Door

Stuur Door