Naar de inhoud.

Proactieve Management Assistant met Rechten, MER of HR, regio Noordwest-NIEUW

Profiel

Proactieve Management Assistant met Rechten, MER of HR, regio Noordwest-NIEUW

Voor één van onze internationale Partners – actief in de zakelijke dienstverlening en gevestigd aan de ring Amsterdam - zijn wij per direct op zoek naar een gedreven en proactieve Management Assistant voor het secretariaat van de Ondernemingsraad. Het gaat om een parttime (24 uur per week) functie, die bij gebleken geschiktheid uitloopt in een vast contract bij onze Partner. De werktijden zijn flexibel in te delen. Onze favoriet komt uit de omgeving van Badhoevedorp, Nieuw Vennep, Mijdrecht, Wilnis, Kudelstaart, De Kwakel, Abcoude, Amsterdam, Hoofddorp, Vinkeveen, Amstelveen, Leimuiden of Uithoorn. Indien gewenst, stellen wij tijdelijk één van onze Fiats 500 ter beschikking ter overbrugging. Uiteraard is het ook mogelijk om met het openbaar vervoer te reizen. Jij bent een positivo en bent een kei in jouw vak, hebt al enige ervaring opgedaan in een administratieve functie en bent klaar voor de volgende stap! Interesse? Mail dan jouw CV en motivatie naar A2@Assistant2.nl.

Functie Omschrijving

Je ondersteunt de Ambetlijk Secretaris in de dagelijkse bedrijfsvoering van het secretariaat. Je bent mede verantwoordelijk voor de beleidsmatige, organisatorische en secretariële ondersteuning van de Ondernemingsraad (OR). Door de vakkennis adviseert het Ambtelijk Secretariaat de OR over advies- en instemmingsaanvragen. Om de processen juist en tijdig te kunnen uitvoeren is jouw inbreng hierin van groot belang. JE plant de OR/OV- en commissievergaderingen in, je stelt de vergaderstukken (agenda en actielijsten) op, je notuleert de vergaderingen en bewaakt de afwikkeling van de actielijsten, organiseert de jaarlijkse strategiedagen en vierjaarlijkse OR verkiezingen. Daarnaast ondersteun je de arbeidsvoorwaardenonderhandelingen. Ook agendabeheer, het voeren van correspondentie van de OR en het beheren van het (digitale) archief van de OR behoort natuurlijk tot jouw werkzaamheden. Je bent ook de contactpersoon en vraagbaak voor de OR-leden. Kortom, een heel veelzijdige functie die boordevol uitdagingen zit!

Vereisten

• Jij hebt met succes een HBO opleiding Rechten, MER of HR afgerond. Diploma op zak dus!
• Jij hebt al enige werkervaring (1 à 2 jaar) in een ondersteunende functie opgedaan
• Jij hebt een positieve mindset en wilt graag leren 
• Jij bent op zoek naar een werkgever die je de ruimte biedt om te ontwikkelen
• Jij beschikt over goede communicatieve vaardigheden
• Jij beheerst zowel de Nederlandse - als de Engelse taal uitstekend in zowel woord als geschrift
• Jij bent organisatorisch gedreven en hebt een enorme passie voor de dingen die jij doet
• Jij bent gedisciplineerd, integer, open, toegankelijk en kan zowel zelfstandig als in teamverband goed werken

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Indien gewenst, stellen wij tijdelijk één van onze Fiats 500 ter beschikking ter overbrugging
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt zoals Timemanagement, Assertiviteit en ook Social Media

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 22! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 10-07-2018
  • Opleiding: HBO MER / Rechten of HR
  • Branche: Internationale Zakelijke dienstverlening
  • Werkweek: 24 uur in overleg in te delen
  • Vacature Per: 10-07-2018
  • Werkervaring: talent assistant

Stuur Door

Stuur Door