Naar de inhoud.

Ervaren facility Assistant 25 uur p/w, regio Noordwest

Profiel

Ervaren facility Assistant 25 uur p/w, regio Noordwest

Voor één van onze internationale Partners zijn wij op korte termijn op zoek naar een ervaren, coördinerende en faciliterende Assistant die er alles aan doet om de organisatie op en top te laten functioneren. Het gaat om een parttime functie, voor 25 uur per week. Onze ideale kandidaat woont in Amstelveen, Aalsmeer, Badhoevedorp, Haarlem, Hoofddorp, Amsterdam, de Riekerpolder of omstreken. Ben jij na meerdere jaren kennis in het vak te hebben opgedaan als Assistant of Office Manager toe aan een vervolgstap in jouw carrière? Stap dan nu als servicegerichte facility Assistant in bij onze Partner, een mooie internationale organisatie. Mail jouw CV met motivatie snel naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 22.

Functie Omschrijving

Als facilitaire Assistant zorg je ervoor dat alle ruimtes in het gebouw schoon, veilig en representatief zijn. Ook zorg je deels voor de financiële rapportage en dat de gedragscodes worden nageleefd. Bovendien zul je de Coördinator assisteren en ondersteunen bij de algemene administratieve taken. Je vervangt hem wanneer hij afwezig is als het lokale contactpunt voor interne klanten. Het assisteren van de Coördinator houdt het volgende in. Je zult de werkplekomgeving beheren en zorgt dat de ruimtes efficiënt wordt benut en aan alle zakelijke behoeften wordt voldaan. Je zorgt ervoor dat de interne organisatie voldoet aan alle gezondheids- en veiligheidsvoorschriften en geeft opvolging en bewaakt gemelde incidenten en brand evacuatieprocedures. Hierbij word je uiteraard ondersteund door externe leveranciers. Je zult verzoeken voor het aanpassen van ruimtes in ontvangst nemen, na goedkeuring erop toezien dat de ruimtes correct worden aangepast en weer wordt ingedeeld. Je bent tevens (mede)verantwoordelijk voor het projectbeheer in samenspraak en in overeenstemming met de gestelde budgetten en bedrijfseisen. Tot slot zul je de receptionist vervangen bij afwezigheid. Kortom een zeer afwisselende baan voor een Alleskunner /Spin in het Web die als Office Manager heeft gewerkt en toe is aan een nieuwe uitdaging op parttime basis!

Vereisten

• Afgeronde HBO opleiding MA AD/MER/Facility 
• Gedegen ondersteuners of faciliterende achtergrond
• Relevante werkervaring in een soortgelijke functie
• Uitstekende beheersing van de Engelse taal
• Geavanceerde systeemvaardigheden in Excel
• Ruime ervaring en vaardigheden met Microsoft Office, Powerpoint en enige projecten
• Ervaring op managementniveau 
• Servicegericht, faciliterend en proactief
• Accuraat en een can do mentaliteit 

Ben jij dé ervaren regelneef die wij zoeken? Reageer dan snel! A2@Assistant2.nl

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een project- / arbeidsovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vast contract bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen
. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail, uiteraard met een goede motivatie waar wij heel erg enthousiast van worden, samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl. Uiteraard kun je ons ook telefonisch bereiken via: 088 022 23 22. Wij staan 24 uur per dag open voor jouw sollicitatie. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 15-07-2018
  • Opleiding: HBO MA of OM /MER / Facilitair
  • Branche: Internationaal
  • Werkweek: 25 uur
  • Vacature Per: 15-07-2018
  • Werkervaring: talent assistant

Stuur Door

Stuur Door