Naar de inhoud.

Project Management Ondersteuner/Assistant, regio Midden-Nederland

Profiel

Project Management Ondersteuner/Assistant, regio Midden-Nederland

Voor één van onze Partners in de regio Midden-Nederland, waartoe onder andere Nieuwegein, Montfoort, Linschoten, Houten, Bunnik en De Bilt behoren, zijn wij op zoek naar een initiatiefrijke, hard werkende Project Management Ondersteuner/Assistant met gevoel voor humor! Het gaat om een functie voor 16 uur per week (voorkeur voor maandag en donderdag) voor een project van in ieder geval 6 maanden, met kans op verlenging!

Functie Omschrijving

Jij komt te werken bij een mooie, professionele club met naam, waar momenteel een herinrichting gaande is. Jij zal een tweeledige functie gaan vervullen: enerzijds focus jij je op secretariële ondersteuning en anderzijds houd jij je bezig met programma management ondersteuning. T.z.t. wordt er een fulltime PMO’er aangenomen, waarmee jij nauw zal gaan samenwerken. Tot die tijd pak jij alle zaken op! Jij ondersteunt de programmamanager en het management op het gebied van de herinrichting, organiseert bijeenkomsten voor medewerkers, houdt bij welke medewerkers aanwezig zijn en draagt zorg voor de notulen tijdens vergaderingen. Ook beheer jij de inschrijvingen van medewerkers, houd jij overzichten bij en adviseer jij het management over verschillende te nemen stappen. Verder ben jij verantwoordelijk voor de coördinatie van overige initiatieven die voortkomen uit de herinrichting en beheer jij de agenda’s van de hoofden van het operationeel management. Een leuke job waarbij genoeg te doen is!

Vereisten

• Jij hebt succesvol een mbo of hbo opleiding afgerond. Diploma op zak dus!
• Jij bent betrokken en bent altijd op de hoogte van wat er speelt in het team
• Jij houdt de voortgang van de werkzaamheden in de gaten, waarbij je indien nodig anderen aanspreekt op hun bijdrage aan het einddoel
• Jij bent flexibel en hebt een oplossingsgerichte houding
• Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend in zowel woord als geschrift
• Jij bent nauwkeurig en neemt graag zelf het initiatief
• Jij bent goed in zelfstandig werken, maar werken in een team is voor jou uiteraard ook geen enkel probleem
• Jij hebt een stevige persoonlijkheid en beschikt daarnaast over een flinke dosis humor!

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt zoals Timemanagement, Assertiviteit en ook Social Media

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 44! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 08-01-2018
  • Opleiding: mbo/hbo
  • Branche: Publiek transport
  • Werkweek: 16 uur
  • Vacature Per:
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door